sobota, 10 października 2015

Mini FaQu #2

Pewnie część z was mnie kojarzy, ale ze względu na częste zmiany konta na ask.fm - postanowiłem stworzyć FaQu, które udostępnię też na blogu, by każda osoba, której choć troszkę podoba się to co robię - była na bieżąco.
_____________________________________________________________________
Na początek podstawowe informacje:
Imię: Łukasz
Wiek: 20
Miejscowość: Czechowice-Dziedzice (ok. Bielska-Białej)
_____________________________________________________________________
Czy jestem prawdziwym "Starszym Sierżantem Zygmuntem", który słynął na asku z wysyłania wielu zabawnych, ale też irytujących masówek i największej ilości odpowiedzi?

Tak, to ja - prawdziwy Sierżant :) Było paru naśladowców lub cwaniaczków, które rozsyłały moje pytanka, ale prawdopodobnie każde z tych kont stoi teraz martwe bez aktywności. Na potwierdzenie swojej "prawdziwości" - odsyłam na bloga, który jest unikatowy i stoi jeszcze za czasów starego konta.

Czy udostępniam swoje nazwisko, zdjęcia, Facebook itp?
Cenie swoją anonimowość, dlatego nie podaje wszystkich dostępnych informacji na asku czy blogu. 
Podaje o sobie tylko te informacje, które nie odkrywają w jednoznaczny sposób mojej realnej osoby. 
Nazwisko jest nikomu niepotrzebne, Facebook również - bo nie mam na nim nic ciekawego, a co do zdjęcia to zdarza się, że wysyłam go osobie, z którą mam okazję przeprowadzić parę ciekawych rozmów, ale nie od razu.
Czy można się ze mną skontaktować?
Każda osoba bez wyjątku ma prawo mnie zapytać na asku - nawet anonimowo, prócz tego przynajmniej w teorii można zapytać o gg lub skype, ale nie gwarantuje, że je podam, bo mam złe doświadczenia w przypadku, gdy pisało do mnie kilkanaście osób dziennie.

Czy odpowiadam na wszystkie pytania?
Na większość tak, pozostałe są zazwyczaj usuwane, dlaczego? Nie odpowiadam na reklamy, bezmyślne masówki (o ironio) i na nieuzasadnione hejty, bo to nie forum dyskusyjne tylko ask, gdzie w domyśle mamy zadawać sobie nawzajem pytania, a nie wytykać sobie błędy.

Dlaczego wcześniejsze konta zostały zablokowane?
Domyślam się, że przez pytanka, które okiem administratora - były zbyt "mocne" lub dwuznaczne. 
Nie do końca się zgadzam z tymi decyzjami, jednak taka polityka tutaj panuje i nic mi do tego. 
Mnie osobiście ta stronka bardzo wciągnęła, dlatego mimo blokad - i tak zakładam nowe konta.

Czy to konto też zostanie zablokowane?
Tym razem postaram się trochę inaczej konstruować masówki, by administracja nie miała pretekstu do zablokowania. Inaczej tzn. bez dwuznacznych tekstów, prowokacji itp - bardziej pod takie podlizywanie czy słodzenie komuś poprzez komplementy itp. Jeśli jednak konto zostanie zablokowane, to powstanie następne, jaki login? fetyszysta2017 - chronologicznie :P

Inne działalności?
Krótko i zwięźle - blog. Od czasu do czasu będę tam zamieszczać jakieś posty - w zależności od chęci, jak też od pomysłów, które zawsze możecie mi podsuwać.
To by było chyba tyle, jeśli ktoś chce wiedzieć coś więcej, to może po prostu zapytać. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz