niedziela, 9 sierpnia 2015

Nowa strona - nowa przygoda...

Witam!
W sumie mam małe deja vu w związku z ostatnimi sytuacjami - ask ponownie zablokowany... :P
Cytuje treść pytania: "Twoja boska sylwetka to zasługa operacji plastycznych i tabletek" - cholernie wulgarne pytanie, ja bym się na miejscu wszystkich osób, które je otrzymały, wręcz popłakał... :-)

A teraz do rzeczy, postanowiłem zakotwiczyć na nowej stronie - zapytaj.onet.pl ,stronka również jest daremna, no ale jakąś te nudę muszę zabija.

Z góry uprzedzam, że nie jest to tak ciekawe jak odpowiedzi na asku, dlatego to jedynie dla osób, które chciałyby mieć "nadzór" nad moją osobą.

LINK: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_3051865.html

3 komentarze:

  1. Ja nie ogarniam tego zapytaj, a chciałabym coś poczytać o Tobie. Co mam zrobić? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to wybacz, że tak późno odpowiadam, ale wchodzę tutaj już coraz rzadziej. Co do informacji o mnie, to w pierwszym poście na blogu jest takie małe streszczenie mojej osoby, ponad to w każdym poście jest coś ode mnie - więc na tej podstawie możesz wyobrazić sobie moje stanowisko w danym temacie itp. :)

      Usuń