czwartek, 14 maja 2015

Małe światełko w tunelu?

Kilka dni temu zamknąłem swoje konto na Facebooku i mimo wszystko nie planuje żadnej reaktywacji.

Postanowiłem odkryć swoje karty na stronie ask.fm i udostępnić wam link do swojego nowego ask'a, który na te chwile jest "oficjalny".

Chcesz wejść na profil?    >> Kliknij tutaj <<

Polityka aska będzie całkowicie inna niż wcześniej. Być może troszkę dziecinna, ale sama stronka aska też jest dziecinna, więc wpasuje się idealnie.

75% profilu jest przeznaczone na rzecz "fetyszu". Postanowiłem pobawić się w takiego typowego askowego fetyszystę i wysyłać dziewczynom prośby o wysłanie zdjęcia ich stóp/nóg.

25% profilu to już poważne i konkretne odpowiadanie na jakiekolwiek pytania, które tyczą się mojej osoby lub ogólne - z jakiegokolwiek zakresu. Staram się odpowiedzieć na wszystko, chociaż trzeba się liczyć z tym, że nie jestem osobą wszechwiedzącą i odpowiedź będzie szczera, ale niekoniecznie satysfakcjonująca dla was.

Mam nadzieje, że spodoba się wam mój nowy "plan" i uda mi się znaleźć jakąś grupkę osób, z którymi można podyskutować, choćby za pośrednictwem pytań i odpowiedzi.

Co do działań na blogu, to potrzebuje czasu na to, by gdzieś skupić te wszystkie myśli i ponownie wrócić do formy. Na pewno wrócę do blogowania, ale nie wiadomo jeszcze kiedy, ktoś kto mnie obserwuje tutaj, na pewno będzie na bieżąco.

Do zobaczenia! :-)

3 komentarze:

  1. Ja tam uwielbiam twoje odpowiedzi na asku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest napisane, że konto zostało zablokowane. Mam rozumieć, że nie masz już oficjalnego konta na ask.fm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment już nie - drugie konto również zostało zablokowane i nie zamierzam już dalej kontynuować przygody z tą dziecinną stronką.
      Jeśli administracja woli trzymać "przy życiu" wypromowanych fejmów, które jedynie spamują na asku swoje "<3" lub "Obserwuje" i chapać na nich kasę z prezentów to niech robią tak dalej.

      Usuń