piątek, 26 grudnia 2014

Wprowadzenie

Witam wszystkich!

Wstęp...
Postanowiłem założyć tego bloga, żeby dzielić się z wami własnymi przemyśleniami, oraz wiedzą na życiowe tematy i sytuacje, z którymi stykamy się na co dzień.
Większość ludzi kojarzy moją osobę z ask'iem, na którym często pisałem jakieś głębsze przemyślenia, jednak były one bardzo szybko "zasłaniane" nowymi - mniej wartościowymi odpowiedziami, przez co szły w zapomnienie.
Uważam, że blog jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ skupi w jednym miejscu - wszystkie konkretne wątki, jakimi będę się chciał z wami podzielić.

Jeśli chodzi o mnie...
Nazywam się Łukasz, mam 19 lat i mieszkam w Czechowicach-Dziedzicach. Mam starsze rodzeństwo, chociaż śmiało można powiedzieć, że wychowuje się jak jedynak, ponieważ różnica między mną, a siostrą i bratem wynosi kolejno 14 i 16 lat.
Jak każdy z nas, mam swoje zainteresowania i hobby. Jednym z nich jest piłka nożna, którą interesuję się od 2006 roku. Oglądam każdy mecz swojej ulubionej drużyny (FC Barcelony) i staram się być na bieżąco z piłkarskimi aktualnościami.
Co do cech mojego charakteru, są bardzo zróżnicowane. Z jednej strony nieśmiałość, która bardzo ogranicza moje działanie, a z drugiej zdrowy rozsądek, powaga czy też kultura osobista.
Jestem dość specyficznym osobnikiem, którego trzeba poznać, żeby zrozumieć.

Blog...
Jeśli chodzi o moją działalność na blogu, postaram się być w miarę aktywny. Wolnego czasu mam bardzo dużo, co może przełożyć się na napisanie wielu tematów, które być może kogoś zainteresują.
Za wszelkie błędy ortograficzne, estetyczne i braki spójności tekstu - z góry przepraszam. Nie jestem polonistą, raczej nie zastanawiam się 10 razy nad jednym zdaniem, staram się pisać to, co wpadnie do głowy, byleby było sensownie i na temat.

Tematy... 
Większość tematów będę ustalał indywidualnie, jednak jestem otwarty na wasze propozycje odnośnie tego, co miałbym rozpisać. Wszystko zależy od mojej wiedzy w danym zakresie i tego, czy będę mieć plan na rozpisanie wątku.

Ask/Kontakt... 
W prawym dolnym rogu nagłówka - jest zamieszczony link do mojego aska ( link: ask.fm/fetyszysta2013 ). Przez aska można się ze mną skontaktować i dopytywać odnośnie bloga, czy czegokolwiek innego, co was interesuje. Co do waszych pytań, na dniach postaram się stworzyć odpowiednie kategorie, znajdzie się tam między innymi FAQ'u, w którym zamieszczę podstawowe informacje.

Podsumowanie... 
Mam nadzieje, że mój pomysł z blogiem wypali i uda mi się w ciekawy sposób przedstawić swój tok myślenia. Święta już za nami, więc nie pozostało nic innego, jak życzyć wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego roku 2015 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz